Brev:
Hvad må han få?
21. april 2009
Alder:
9 mdr.
Hvad må han få?
Hej Helen
Min dejlige dreng Matthes er nu lidt over 9 mdr som du ved :-)
Han trives og har det godt. Hans temperament er også faldet lidt ned :-) det er dejligt at kunne skrive til dig og blive lidt beroliget nogle gange...
Nu til mine spørgsmål om mad:
Er der noget matthes ikke må få?
Fx nødder - ikke hele men hakket? så han ikke bliver kvalt i den selvfølgelig
Honning - hvornår må de få det?
Hvornår kan han fordøje groft rugbrød med kerner?
han elsker at spise det og har 10 tænder og tygger uden problemer. men får han glæde af det?
Med venlig hilsen
Lea